Mira Filzah BENGANG!!!!.. Akaun Milik Ibu Kena ‘Block’ Instagram Palsu!




 Sedia maklum laman Instagram kini menjadi medan untuk mempromosikan produk seseorang individu. Namun ada sesetengah pihak yang telah menyalahgunakan laman sosial yang ada untuk kepentingan diri sendiri.


Add caption


Terkini Instagram milik ibu Mira Filzah menjadi mangsa. Akaun milik ibu Mira khabarnya telah disekat oleh Instagram palsu yang telah menyamar menggunakan nama anaknya itu.

Bagaimanapun, ibu Mira Filzah tampil bertindak menasihati kepada pemilik Instagram palsu itu agar tidak menyalahgunakan nama anaknya dengan sewenang-wenangnya.

Mira Filzah Bengang Akaun Milik Ibu Kena 'Block' Instagram Palsu!

Ini adalah kerana, majoriti akaun palsu untuk dikhabarkan telah menguna nama Mira, kemudian menjalankan urusan-urusan lain seperti perniagaan dan promosi produk mereka.


Namun, teguran seperti itu tidak memberi erti kepada pemilik akaun palsu yang terlibat. Mira yang akui terkilan dengan sikap segelintir pihak yang menyalahgunakan nama selebriti untuk kepentingan peribadi memohon agar orang ramai supaya menipu dan tidak mudah tertipu dengan pihak yang tidak bertanggungjawab.

Kegusaran dan kerisauan Mira ini telah pun dikongsikan menerusi Instagram miliknya.
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment