Ishh..ishh,,ishh..Foto Anak Erra Fazira & Nora Danish Berpelukan Jadi Perdebatan Netizen?!?



Agaknya memang dah lumrah menjadi selebriti, pantang silap sikit, pasti akan menjadi bahan bualan orang betul tak?

Yang buat kami pelik tu, bukan selebriti je yang selalu terkena tempias, anak-anak turut merasa perkara yang sama. Korang mesti pelik dan tertanya-tanya siapa kan?

Haa, siapa lagi kalau bukan dua hot mama jelita, Erra Fazira dan Nora Danish. Nak tahu kenapa? Dek kerana foto anak mereka berpelukan dimuat naik oleh laman Facebook sebuah blog terkenal, pelbagai kata-kata negatif diterima.



Mungkin kurang senang dengan aksi yang dipamerkan, segelintir peminat mula mempertikaikan perbuatan kanak-kanak comel ini.

Ada yang mempertikaikan mengapa Erra dan Nora mengajar mereka berpelukan sedangkan mereka tak sama jantina. Hmm. Tak kurang juga yang menghemburkan kata-kata seolah-olah Erra dan Nora tak pandai mendidik anak-anak.



Namun, tak semua yang berfikiran negatif, ada juga yang menganggap ianya merupakan lumrah kanak-kanak menunjukkan kasih sayang sesama mereka.






Korang rasa macam mana? Apapun, kami tetap suka tengok kecomelan Rayqal dan Aleesya ni tau. Sejuk je hati bila menatap wajah si comel ni.
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment