Nora Danish & Nedim Bakal Kahwin Tahun Ini..



Nora Danish tidak menolak kemungkinan bakal mendirikan rumah tangga dengan teman lelakinya, Nedim Nazri pada tahun ini.

Nora, 35, bagaimanapun berkata, dia tidak mahu terburu-buru untuk berbuat demikian kerana ingin memastikan dirinya benar-benar bersedia memikul tanggungjawab sebagai isteri.



"Saya tidak menolak kemungkinan akan berkahwin pada tahun ini tetapi sebelum itu saya ingin memastikan saya sudah bersedia untuk kembali bergelar sebagai isteri.

"Tambahan pula saya tidak mahu berkahwin hanya semata-mata kerana cinta sebaliknya kerana Allah.

"Insya-Allah jika sudah sampai masanya nanti saya akan beritahu kepada semua," katanya kepada mStar Online ketika ditemui pada majlis pelancaran telefon pintar Oppo F1 Plus di sini, Khamis.

Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment